Pages

zondag 29 maart 2015

Blogging in the Wilderness / Life Update

Sorry Corrie. Deze week heb ik niet veel gepost, dit kwam mede omdat het keidruk was op het werk en ik morgen een 'toetsdag' heb, waar ik *ahum* niet vergenoeg van te voren mee was begonnen en het dus op dit weekend aan kwam.

Zaterdagavond gingen we naar mijn papa in Drenthe, waar ik nu dus zit. Het is een huisje op een bungalowpark dicht bij het bos. We hebben veel gewandeld, vanmorgen hardgelopen en spijtig genoeg heb ik ook veel geleerd. 

Wel heerlijk die rust en ontspanning. Ik heb me prima kunnen concentreren. Vanavond gaan we terug naar huis en ga ik onze papa & hondje weer een weekje missen. 

Hier volgen nog wat foto's van de 'wildernis', volgende week ben ik er weer en hoop ik op wat mooier weer!









Hebben jullie ook zo GEEN zin in maandag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik