Pages

dinsdag 17 maart 2015

Miss Karlberg

Ik wil heeeeeel graag iemand met jullie delen, namelijk Sofia Karlberg.






Nadat ik 50 Shades of Grey had gezien en een andere versie van het nummer 'Crazy in Love' hoorde ging ik thuis meteen 'youtuben' en toen kwam ik alleereerst deze awesome cover tegen!!!





             50 Shades Of Grey Trailer Song - Crazy In Love (Beyoncé Cover)






En toen ging ik meer en nog meer nummers luisteren van deze Sofia. Ze is (nog) maar 18/19 jaar oud, Zweeds/Marokkaans en woont in Stockholm. Wat een geweldige stem heeft ze en daarnaast is ze ook bloedmooi als ik een 'girlcrush' kon hebben had ik die nu ... ;)


Hier een paar favorieten van mij door haar gezongen.


              Stay With Me - Sam Smith (cover by Sofia Karlberg)




                          Take Me To Church - Hozier Cover





                                            Shake It Off - Taylor Swift Cover



Ook haar instagram is volgwaardig,  https://instagram.com/sofiakarlberg/.




                                         XXXXXXXXXX


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik