Pages

zondag 8 maart 2015

Running Thoughts

HalloHallo!

Hier een (kleine) hardloop update. Ik heb deze week 4x hardgelopen, best veel toch? Vind ik ook *bloos*. Nee serieus ik ben echt best trots op mezelf. Zo zag mijn rooster er deze week er uit volgens de app :

Elke keer dat ik moet lopen volgens de app heb ik 5 minuten warming up en 5 minuten cooling down.

Week 5 Day 1 : 5 min rennen, 3 min lopen. 5 min rennen, 3 min lopen en 5 min rennen

Week 5 day 2 : 8 min rennen, 5 min lopen en 8 min rennen.

Week 5 Day 3 : 20 minuten rennen.


Dag 1 + 2 gingen prima, en kon ik goed volhouden! Dag 3 was toch wat moeilijker dan ik had verwacht...maar ik heb alles volgehouden :)


Toen was er vandaag (zondag) een bosbaanloop bij ons en daar heb ik met mijn papa en 2 zusjes aan meegedaan. Ik heb 1 rondje van 2,5 km gelopen in ongeveer 13 minuten.

Ook heb ik oortjes besteld voor het hardlopen, ik hoop dat ze volgende week binnenkomen!

Hier nog een paar fotos van mijn hardloopweek.


Week 5 Day 1, Toon mee als support & fotograaf




In actie!!!



                                                                 Fijne week :)



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik