Pages

dinsdag 10 maart 2015

Rimmel Nagellak by Rita Ora 300 Glaston Berry

WAUW, was mijn eerste gedachten toen ik deze nagellak aanbracht. En dat denk ik nu nog steeds.....



Ik laat hier (naar mijn beleving) een van de nieuwe nagellakjes van Rimmel zien. Namelijk de 300 Glaston Berry. Het nagellakje is 'ontworpen' door Rita Ora. De nagellak is een lichtrode kleur die erg mooi past in het voorjaar.




Op de foto  lijkt de kleur wat donkerder. De verpakking vind ik mooi, zoals altijd heeft Rimmel dezelfde formaat verpakking met daarbij de zwarte dop. Dit is een nieuwe serie nagellakjes ontworpen door Rita Ora, ze hebben namelijk allemaal bloemetjes op de zwarte dop en zijn allemaal een fris (pastel) kleurtje. Ik moest denken aan een Daisy. 





Dit was de eerste laag die ik aanbracht en nogmaals wauw wat dekt ie goed!! Na 1 laag heeft je nagel al een perfecte rode dekkende glanslaag. 




Dit is een close up na de 2e laag. De nagellak lijkt hier iets minder fel en minder te glanzen. Persoonlijk vind ik de eerste laag mooier en frisser ogen. De volgende keer laat ik het bij 1 laagje!



Hier het eindresultaat. Ik vind het een hele mooie rode kleur en ideaal voor spring omdat ie zo mooi fris oogt! Voor het geld, 4,00 zou ik hem zeker zo weer kopen! Een dikke aanrader!


Kussssies 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik