Pages

donderdag 5 maart 2015

W7 Palette, In The Buff, Natural Nudes, Eye Colour Palette

Een hele mond vol. Velen zullen hier al meerdere keren van gehoord hebben de 'dupe' van het Urban Decay Naked palette 2. Dat is namelijk het W7 In The Buff, Natural Nudes. Zelf heb ik het Naked Palette helaas niet, dus gebruik ik de foto's van het internet om alles te reviewen.



W7 In The Buff - Natural Nudes


Urban Decay - Naked palette 2
W7 palette 

De kleuren van de 2 paletten komen erg overheen. Het Naked Palette heeft alleen wat bruinere ondertonen. En de kleuren van het W7 palette lijken op de foto frisser en feller, dit kan ook komen door de donkere ondergrond dat ze er meer uitspringen.

De kleuren bij naam :
1 : Buff
2 : Camel
3 : Sand
4 : Dust
5 : Chocolate
6 : Topaz
7 : Earth
8 : Storm
9 : Silk
10 : Wave
11 : Thunder
12 : Onyx




De foto's :

De eerste 6 kleuren zonder flits.


De eerste 6 kleuren met flits.




Zoals je kan zien zijn kleur 1 + 3 heel slecht te zien op de foto. Daarom heb ik van die 2 kleuren een close up foto gemaakt. Ze zijn allebei zonder flits.







Dan hier de overige 6 kleuren, die donkerder zijn en dus wel goed op de foto kwamen.


De laatste 6 kleuren zonder flits. 


De laatste 6 kleuren met flits.







Ik vind de kleuren best wel overheen komen met elkaar. Ik kan natuurlijk nu niet zo de kwaliteit bepalen en de verschillen/overeenkomsten want ik heb het Naked palette niet in mijn bezit. Het W7 palette heb ik de afgelopen dagen wel veel getest. Mijn favoriete kleur is Camel, die past mooi bij mijn blauwe ogen en laat ze er zo mooi uitspringen. Ik ben niet weg van de 2 lichtere kleuren Buff en Sand dit komt omdat de pigmentatie hiervan erg tegenvalt en nauwelijks te zien is.

Ook vind ik het doosje van slechte kwaliteit, de 'scharnieren' zitten er erg los op. Het valt me daarom ook mee dat het doosje nu nog goed in mekaar zit. Er zit ook een kwastje bij die vind ik persoonlijk niet zo fijn ik houd wat meer van de plattere kwastjes en die wat groter zijn.




Maar voor dat geld 7,99 vind ik het een prima palette!




Hieronder een tutorial die je met dit palette kan maken!


Zoella: Autumn Fall Makeup /Gold Eyes & Berry Lips / Zoella
                         







Luffffies, 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik