Pages

donderdag 19 maart 2015

Eye Shadow - A kiss on the Hudson - NYC






Haaai, Vandaag vertel ik over dit quatro eye shadow palette genaamd ; A kiss on the Hudson van NYC.





                                   De kleuren, one by one 
Hier allereerst een close up van de 4 kleuren. De kleurencombinatie vind ik erg mooi, het zijn mooie zachte romantische kleuren voor in de zomer periode. Bij het doosje zit ook een kwastje om de oogschaduw mee aan te brengen. Ik heb dit eerder verteld, zelf vind ik dit geen fijn kwastje om mee te werken.






Een paarse tint. De tint leek erg donker in het palette, maar als hem eenmaal uitsmeert valt dat reuze mee. Dit komt mede omdat deze kleur niet veel pigmentatie bevat.

Deze kleur vind ik het mooist. Ook leek deze tint in het doosje een stuk donkerder. Maar ik vind het juist fijn dat deze kleur lichter uitvalt. De shimmer erin vind ik ook erg mooi.


Romantisch roze. Ook mooi als een highlighter! 


Deze kleur viel me helaas erg tegen, Weinig pigmentatie en nauwelijks te zien.





 Hierboven een foto van de 4 kleuren samen. Met veel pijn en moeite zijn ze alle vier nog 'fatsoenlijk''op de foto gekomen. Zo zie je nog meer dat de kleuren (helaas) geen goede pigmentatie bevatten. Maar van een 'cheaper' merk zoals NYC zou je dit ook wel kunnen verwachten.

Wel leuk om te weten, op de achterkant van het doosje onder het label staat een plaatje met 4 stappen hoe je een look kunt maken met dit palette.


Er was toen ik dit product kocht een actie gaande bij de Kruidvat. Namelijk 2 producten van NYC voor 5 euro! De volgende keer laat ik het andere product zien :)



Welke kleur vinden jullie het mooist? Let me know :) 



Lots of Love 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik