Pages

vrijdag 3 april 2015

Rimmel - 007 Heart Of Gold

Laatst zag ik dit mooie palette van Rimmel, Heart of Gold! En hier mijn mening..





Dit palette viel me meteen op, ik denk dat het kwam door de vormen in het palette van de Engelse vlag en die bruintinten weer waar ik altijd op val! 


Het palette van dichtbij, ik heb de verschillende kleuren genummerd. De gele tint spreekt me het minst aan. 






Alle 4 de kleuren spraken me aan wat betreft de pigmentatie. Kleurnummer 1 is ook mooi te gebruiken als een highlighter. 


Op de achterkant van het doosje stond ook een 'beschrijving'  om een ooglook te maken.

Deze probeerde ik ook uit, het eindresultaat vind ik erg geslaagd. Helaas kon ik dit niet goed op foto krijgen, hier mijn beste resultaat.

De pigmentatie is hier op de foto ver te zoeken, je ziet kleurnummer 2 goed maar daar houdt het ook mee op. Heeft iemand enige tips om het beter op camera te krijgen ? :) Tips zijn welcome! 


Het palette vind ik erg mooie de kleuren bevatten ook een goede pigmentatie. Het palette vind ik er ook mooi uitzien, het is alleen soms wat onhandig want sommige tinten kan je niet goed bij met een kwastje. 

Dit Rimmel eyeshadow palette kocht ik bij de Big Bazaar voor ongeveer 3 euro een koopje!!!


See you next time xxx 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik