Pages

zondag 13 september 2015

NEW in - Real Techniques kwast


                                                   Hai!

Mijn eerste echte originele van goede kwaliteit foundation kwast! Jipppie!! Namelijk de Real Techniques expert face brush, deze lijn is ontworpen door make-up artist Samantha Chapman. Haar signature staat tevens op de zijkant van de kwast. Het penseel van de kwast heeft een mooie koperen kleur met als handvat gedeelte zwart. Deze expert face brush is bedoelt om vloeibare foundation aan te brengen maar kan ook om poeder aan te brengen. Ik gebruik de kwast het meest om vloeibare foundation te verdelen en te blenden op mijn gezicht. De kwast is makkelijk en licht om vast te houden. Ik vind dat het 'toefje' het fluffy (superzachte) gedeelte heel erg goed blenden. Ik ben door deze kwast erg overtuigd van de wereld van goede kwaliteit kwasten en ik ben van plan om nog meer Real Techniques kwasten te kopen. Het enige wat ik er op aan te merken heb is dat de kwast nog ietsjes groter mocht zijn! Ik heb hieronder nog wat algemene feitjes opgezocht over de kwast.

Info.
Borstel : Synthetische vezels
Handvat : Lichtgewicht
Onderhoud : Bij dagelijks gebruik je kwast wekelijks wassen met lauwwarm water en shampoo of brushcleanser.
Nadeel : De kwast mocht iets groter







                                        It's soooo fluffy!!



                                                 XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik