Pages

dinsdag 15 september 2015

I dyed my hair!!

Hallo hallo,


Ik had zin in een verandering, niet een life changing decision meer een kleine subtiele. Wat voor mij wel als een verandering aka nieuw begin stond. Kent iemand dat gevoel ook? Ik was even met alles helemaal klaar en klaar voor een nieuwe frisse start. Daarom besloot ik mijn haar een update te geven. In eerste instantie wou ik gaan voor een soort van granny look, veel lichter en grijzer dan  mijn haar. In het verleden heb ik dit ook al een keer geprobeerd, ik wou net zulk haar als Ellie Goulding maar mijn haar gaf uiteindelijk licht zoveel als het toen gaf. Die fout wou ik nog niet een keer maken en ging deze voor een subtieler veiliger kleurtje, iets goudblonder dan ik eerst had.

Ik gebruikte hiervoor een haarkleuring van John Frieda namelijk de precision foam colour met  kleur 9N Light Natural Blonde. John Frieda is al een favoriet merk van mij qua shampoo's en conditioners dus ik was erg benieuwd naar de haarkleuring.



Op de onderstaande afbeeldingen kun je zien wat er allemaal in de verpakking zat.

1. ontwikkelvloeistof
2. kleuring
3. conditioner
4. foamer
5. handschoenen

 Het proces van het haarkleuren ging prima. Er zat een duidelijke uitgebreide instructie bij zowel in Engels als in het Nederlands. Met daarbij ook nog afbeeldingen die zo meer duidelijkheid gaven aan het verhaal.


Voor                                                Na 

Zoals je kunt zien is mijn haar niet heel veel veranderd. Wel heeft het een soort van gouden laagje erover heen gekregen.  Ik ben erg blij met het subtiele kleur resultaat. Het enige nadeel aan de John Frieda kleuring is de geur, er komt echt een hele sterke chemische 'kleur'-lucht vanaf wat in mijn geval net te doen was. 


Ik kocht deze kleuring bij de trekpleister voor 9 euro, dit was een aanbieding. Normaal kost deze haarkleuring 16,79. 

Het eindresultaat ben ik zelf erg tevreden mee, ik heb iets meer kleur in mijn gezicht. Mijn omgeving ziet er helaas niet heel veel van, maar het gaat er toch om dat ik het zie? :)





Kisses 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik