Pages

vrijdag 25 september 2015

H&M gids - autumn fashion

                                                  Hai!

Jaaaa daar is die weer; de H&M gids voor deze herfst. Mijn eerste blik in het tijdschrift was erg positief, na dingen aangekruist te hebben en het van voor tot achter doorgespit te hebben ben ik de kleren gaan opzoeken op de site. Om zo een beter beeld te krijgen, dit viel me helaas een beetje tegen. Ik vind de kleren mooier afgebeeld in het tijdschrift dan op de site. Toch heb ik nog wat kleren uitgekozen en hier neergezet, een paar ideetjes voor de herfst.  Wat ik erg leuk vind zijn de overhemdblousen in verschillende printjes en ook de verschillende soorten truien vind ik erg leuk de wat grovere en met gehaakte versieringen erdoor heen.

De commercial Fall In LØve vind ik ook erg leuk, ook het liedje dat daarbij past. Sunday Morning van Borns en Petite Meller.
















X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik