Pages

dinsdag 22 september 2015

Goldy Eyeshadow

                                                         Hallo allemaal!

Toen ik vorige week in de stad was en weer eens bij de kruidvat ging kijken zag ik dit mooie oogschaduw doosje met een van mijn favo kleuren erin namelijk een gouden kleur! (ik heb hier natuurlijk nog niet genoeg van *uhum* ;))

Het is een nieuw kleurtje van Catrice namelijk de 950 Gold Out! Een mooi licht goldy kleurtje met wat shimmer erin.





Hierboven kun je de pigmentatie goed zien. Ik vind het een erg mooie goede pigmentatie die me niet tegenviel. Ik had verwacht dat de kleur veel lichter zou uitpakken maar dat valt reuze mee! 

Ik heb hem hierboven zoals je op de foto ziet op mijn ooglid aangebracht met daarbij een eyeliner. Op mijn oog vind ik hem toch iets minder qua pigmentatie. 

Al met al ik ben weer erg blij met Catrice en dit mooie oogschaduw doosje. Ik kocht deze bij de kruidvat voor 2,90!




XXX



Overigens valt net de nieuwe H&M gids op de mat, het lijkt me leuk om weer een 'things I want' te doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik