Pages

vrijdag 20 februari 2015

Chelsea laarsjes

Deze schoenen heb ik een tijdje geleden gekocht, ze waren toen in de aanbieding voor een mooi prijsje. Ik laat ze nu pas zien omdat ik ze echt 'lenteachtig' vind. Het is een chelsea laarsje in een taupe/groen kleurtje. Met gouden details op de achterkant in de vorm van drukknopjes.De zijkanten waarmee je de schoenen aantrekt is bruin elastisch materiaal waardoor ze erg makkelijk aan gaan. De onderkant en de hak is van hout materiaal. Het laarsje ziet er al wat 'gedragen' uit dit komt door het gevette leer, wat ik zelf persoonlijk heel erg mooi vind. Dus ik vind het niet erg als er een krasje op zit of de ene plekje wat lichter is dan het andere plekje. Deze laarsjes ga ik veel dragen onder een zwarte broek of een mooie lichte spijkerbroek. De laarsjes zijn van het merk Hobbs.
















Love them! 


Lynn, 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik