Pages

woensdag 11 februari 2015

Hardloopschoenen

Ik ben begonnen met een missie. Voor mij een erg uitdagende missie, namelijk hardlopen. Dit is waarschijnlijk mijn 100ste poging (haha), maar dit keer wil ik het goed, strict en zo professioneel mogelijk aanpakken. Ik heb me namelijk ingeschreven voor de 10k Nike Women Run in Amsterdam, die is AL op 16 mei 2015. Het is dus definitief! En ja ik weet dat veel zullen denken dat het te kort is of te zwaar. Maar ik ben zeker van plan de 10km uit te lopen zonder aan het eind aan de beademing te moeten!!! Ik ga er voor de volle 100% voor. Daarom heb ik wat 'attributen' aangeschaft, een trainingsbroek + trainingsjacket en een trainingsapp de 10k free app, 10k for pink. De app heb ik vorige week mijn eerste week mee gehad en ben ik deze week aan de 2e week begonnen. Het is een app die erg rustig maar goed opbouwt. En dan kom ik bij mijn belangrijkste 'atribuut' namelijk de schoenen, de eerste paar weekjes rende ik op mijn nikes en ik zou zeggen geen aanrader. Daarom ben ik naar de stad geweest en heb deze hardloopschoenen gekocht ze zijn nou niet bepaald true beauties maar het kan er mee door ;)

Merk : Saucony 
Maat : 38          
Kleur : blauw    








Ik ben ook van plan mijn hardloopavonturen met jullie te delen :)


Wish me happy runningthoughts 




Lynn 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik