Pages

donderdag 5 februari 2015

Coltrui

Bij deze mijn nieuwe coltrui. Jaren dacht ik dat het totaal niet 'cool' was/ niet mooi bij mij stond. Dit kan ook komen door het feit dat de enige coltrui die ik hiervoor ooit had een (super)strakke zwarte was, die ik ook gebruikte voor het toneel toen we Michael Jackson de musical deden. En die was zo verschrikkelijk strak dat je er ook alles in zag en de 'col' me bijna deed stikken. En het allerbelangrijkste die me inderdaad ook voor geen meter stond, hij kleedde niet af waardoor het totaal plaatje me voor gek liet staan. Maar toen zag ik deze winter meer en meer coltruien voorbij komen, strakke coltruien maar ook grovere coltruien. En toen besloot ik het zelf nog maar een kans te geven. En als het dan niet too much klinkt vind ik hem nog best leuk staan ook! Deze is van de H&M en was in de sale voor maar 9 euro! Meestal draag ik hem met mijn fluwelen legging en hoge veterlaarsjes. Mijn ketting is van Brandy Melville.

Luffff


p.s sorry voor de 'vergeten' kerstboom hahaah








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik