Pages

dinsdag 7 juli 2015

What to do in Summer? -> Making your own Travel Journal


Jaaaa, de vakantie is sinds gisteren officieel begonen. Ik moet wel werken maar ik hoef even niet meer naar school :). Ik kan nu veel met vriendinnen bijkletsen en naar het strand gaan. Maar soms slaat die verveling er behoorlijk in, en dan wat te doen? Een scrapbook maken! Ik kwam op dit idee door  de Flow (thanks!)


Ik ging de uitdaging aan, ging naar de stad kocht een mooi dik boek voor (maar) 5 euro bij de boekenvoordeel.  En begon zo aan mijn eerste pagina..Hieronder een checklist met de spulletjes die ik graag gebruik.


                                                                Checklist 
                                              - Een mooi boek(je)
                                              - Pennen/Stiften
                                              - Lijm/Plakband/ Washi tape
                                              - Schaar
                                              - Stickers
                                              - Touw/Lint
                                              - Eventueel fotocamera om momenten mee vast te leggen
                                              - 'Things' die je aan dat leuke moment doen terugdenken


Ik zal aan het eind van de zomervakantie een eventuele update geven hoe het verloop bij mij ging met eventuele foto's. Hier alvast een sneak preview ( ;) ) van mijn Travel Journal.




   



                                         En wat voorbeelden van soms magische journals.





















Over een paar weken vertrek ik naar de Dordogne en neem ik zeker mijn travel journal mee, maar nu op reis in eigen land dat kan natuurlijk ook een tof verhaal worden!


    Veel plezier met jouw eigen travel journal :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik