Pages

donderdag 16 juli 2015

Ipanema Slippers


                                                                      Olá


Nog meer schoenen.... Deze keer mijn nieuwe aanwinsten namelijk de Ipanema's. Eerlijk gezegd had ik geen slippers nodig maar toen ik een middagje aan het shoppen was in Zwolle bezorgde mijn oh-zo-mooie instapschoenen mij zooo'n helse pijn dat ik ze moest en zou uitdoen. Toen wou ik in eerste instantie een paar goedkope slippertjes om de rest van de middag verder op te sjokken. En toen zag ik deze.. overigens ook de enige slippers die ik paste met mijn brede voeten  + hoge wreef aka hobbitvoeten.  Ik vind ze wel een beetje duur voor slippers maar ik had toch iets nodig om die helse pijn weg te laten gaan!!!! Om het verhaal kort te maken en mezelf te laten stoppen met excuusjes te zoeken heb ik nieuwe slippers, had ik ze nodig? nee. Maar ik heb ze alsnog :)



Dit zijn namelijk de Ipanema's, dit is een vrij simpel zwart model maar je hebt ze nog in veel meer modellen en kleuren/patronen. Ik heb normaal schoenmaat 37, maar van de Ipanema's heb ik zelfs maat 39 (!).

Ik kocht ze bij topmerk schoenen voor 15.00 (toen waren ze al in de aanbieding..). Maar tot nu toe kan ik er prima op lopen en verbaast het me dat ik er niet op scheef ga lopen. Ook voelen de vormpjes in de zool heerlijk zacht aan.







XXX 
Lynn 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik