Pages

dinsdag 25 maart 2014

Snack van de week

Vorige week heb ik een pak Snack a Jacks gekocht bij de Jumbo. Ik had gekozen voor mijn lievelingssmaak: Barbecue Paprika! Naast paprika heb je ook nog de smaken Cheese en Caramel. De volgende smaken zag ik niet bij de jumbo maar op internet, daar hadden ze 2 special editions namelijk: Chocolate Chip en Chocolate & Cocos. Die laatste ga ik deze week proberen te halen. Bij de paprikasmaak is het net alsof je chippies eet. Het enige nadeel vind ik hier aan dat het totaal niet vult, ik eet eigenlijk zo'n zak in een middag leeg. Ik heb die met paprikasmaak gekocht voor ongeveer 2 euro! Eet je met me mee? ;)

p.s  Ik heb nu verteld over de 'grote verpakkingen' van ongeveer 180 gram (het verschilt per smaak, maar je hebt in de grote verpakkingen altijd 14 stuks zitten). Er zijn ook nog de 'kleine zakjes' van 30 gram en daar zijn nog veel meer smaken in! 





~Eten verdiend, naast mode & beauty, ook een plaats om beoordeelt te worden~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik