Pages

zaterdag 8 maart 2014

Nail polish review

Long time no see, but I'm back! Ik heb vandaag een budget nagellak getest namelijk de 'W7 nail polish' de kleur staat er niet op maar ik zou hem omschrijven als een abrikoos kleur. Ik heb deze gekocht bij de op is op voor 2,75. Ik was erg enthousiast over de kleur, maar toen ik hem ging testen viel die erg tegen.

 Hieronder zie je het nagellakje. Ik weet niet waar de UV voor staat. Naar mijn beleven denk ik dat het voor bescherming tegen de zon staat (?!).

                   







 Dit was na de eerste keer een lakje erover, het is geen fijne nagellak. Ik had verwacht dat hij veel dikker zou zijn bij de 1e keer. Maar hij is heel dun en er komen allemaal strepen op mijn nagel. Naarmate ik er meer en meer over heen ga. Hieronder zie je dat de nagellak iets beter is geworden, dit is na 3x op/aan-brengen.

Ik vind dit geen goede nagellak, bij deze nagellak merk je goed dat het 'budget' is. Ik ga hem er daarom ook meteen afhalen ;)



X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik