Pages

zaterdag 13 juni 2015

I wanna go to Pinkpop!!!

Met een grote glimlach op mijn gezicht ben ik Pinkpop aan het kijken en zoals elk jaar wordt ik er weer helemaal happy van!!! Wat zou ik er graag bij willen zijn :)



                        Waarom wil/wou ik zo graag naar Pinkpop 2015?

                                - de sfeer
                                - the Script!!!!!
                                - Muse
                                - de roze hoedjes
                                - George Ezra
                                - Anouk
                                - Selah Sue
                                - the Wombats
                                - dansen tot je er bij neer valt voor 3 dagen lang
                                - OneRepublic
                                - het ultieme festival gevoel
                             





Maar ik mag niet klagen aankomende zondag ga ik naar Guus Meeuwis. En er is altijd nog een Pinkpop 2016!







          Een kort berichtje nu, ik zal voortaan meer up to date blijven :)



                                             XXX


                       Gaat er nog iemand naar Pinkpop?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik